Strategia komunikacji
Strategia komunikacji Funduszy Europejskich określa co, do kogo, w jaki sposób i na jakich zasadach będziemy komunikować w zakresie funduszy Unii Europejskiej na lata 2021-2027. Dokument stanowi podstawę działań informacyjnych i promocyjnych instytucji, które odpowiadają za wykorzystanie środków unijnych wraz ze środkami krajowymi w Polsce.
Konsultacje Strategii trwały do 27 sierpnia 2021 r.
Zgłoszone uwagi zostały zebrane w załączonej tabeli (XLS 219 KB).
Dokument do pobrania:
- Projekt Strategii komunikacji FE na lata 2021-2027 (DOCX 289 KB)
Księga wizualizacji
Księga zawiera zasady konstruowania i stosowania znaku marki Fundusze Europejskie, znaku barw RP, UE. Znajdziesz w niej także wskazówki jak budować layout materiałów informacyjnych oraz promocyjnych w oparciu o motyw i element przewodni marki.
Dokumenty do pobrania:
- Księga Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2027 (PDF 32 MB)
- Znak FE (ZIP 15 MB)
- Fundusze Europejskie dla Rybactwa:
- znak programu (ZIP 9 MB)
- zestawienie znaków (ZIP 16 MB)
- Znak barw RP (ZIP 29 MB)
- Znak UE (ZIP 110 MB)
Kreacje do pobrania:
- Tablice_plakaty (ZIP 4 MB)
- Naklejka_FER (ZIP 2 MB)
- Druki
- plakaty: A2 (7z 543 MB), A3 (7z 334 MB), B1 (7z 549 MB)
- pozostałe druki (broszury, ulotki, dyplomy, publikacje itd.) (7Z 140 MB)
- Gadżety (7Z 13 MB)
- Symbole_FER (ZIP 985 KB)
- Wzór_prezentacji_FER (PPTX 1 MB)
- Reklama display (7Z 166 MB)
- Reklama OOH (7Z 217 MB)
- Reklama prasowa
- dziennik ekonomiczny (7Z 109 MB)
- dziennik ekonomiczny (pół strony)
- dziennik ekonomiczny (rozkładówka) (7Z 163 MB)
- prasa kobieca (7Z 29 MB)
- tygodnik opinii (7z 705 MB)
- tygodnik opinii (pół strony) (7Z 17 MB)
- tabloid (7Z 680 MB)
- tabloid (pół strony) (7Z 246 MB)
- Media społecznościowe
- Posty:
- kwadratowe: linia 1 (7Z 196 MB), linia 2 i 3 (7Z 82 MB)
- pionowe (7Z 249 MB)
- kwadratowe: linia 1 (7Z 196 MB), linia 2 i 3 (7Z 82 MB)
- Grafiki (cover i profil) (7Z 176 MB)
- Posty:
- Punkty Informacyjne (PIFE) (7Z 169 MB)